Merhaba dostlarım, oncelikle hayırlı akşamlar
bugun cok fazla konu actım, kusura bakmayın. Rahatsiz ettim ise ozurdilerim.
1- THY'den online bilet alacagım, ucuz oluyor. Fakat ben o bileti nasıl bastırcagım thy'nin bayisine girip ucus kartımı mı? alacam, yoksa int.'den de cıkarttırabilirmiyim? ucus kartını vs. İnt'den cıkartılıyormuş diye duydumda pek emin değilim.
2- Ucaga alkollu icecek sokuyorlar mı?
Teşekkurler...
Ucak Hakkında Soru
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●2 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Ucak Hakkında Soru