Merhaba dostlarım, oncelikle hayırlı akşamlar

bugun cok fazla konu actım, kusura bakmayın. Rahatsiz ettim ise ozurdilerim.

1- THY'den online bilet alacagım, ucuz oluyor. Fakat ben o bileti nasıl bastırcagım thy'nin bayisine girip ucus kartımı mı? alacam, yoksa int.'den de cıkarttırabilirmiyim? ucus kartını vs. İnt'den cıkartılıyormuş diye duydumda pek emin değilim.

2- Ucaga alkollu icecek sokuyorlar mı?

Teşekkurler...