Arkadaşlar tarifem 35 mbit akn gectikten sonra hızımın 16 mbite duşmesi gerekirken 2-3 mbit alıyorum sadece. Bu konu hakkında nereye kime şikayet etmem gerekiyor. Cunku faturanın son odeme tarihi gecince hemen kapatıp 25 lira da kapatma ucreti yansıtıyorlarsa ek ucretini verdiğim tarifemin de hizmetini almam hakkım.