reis
Afrika'da, cok geri kalmış olan bir koye gelen bir papaz, yerlileri eğitmeye calışıyormuş. Her sabah insanların iyilik yapmalarını, birbirlerine karşı iyi davranmalarını vaaz ederken, oğleden sonraları da kabilenin reisine, ingilizce oğretmeye calışırmış. Bir gun papaz yanına kabile reisini alıp dolaşmaya başlamış. Bu arada gordukleri şeylerin Ingilizcelerini de soyleyerek reisin bilgisini arttırmaya calışıyormuş. Bir kayanın onunde papaz "Kaya" demiş, reis de "Kaya" diye tekrar etmiş. Bir gole gelmişler, papaz "Gol" demiş, reis de "Gol" deyince papaz sevinip "Aferin" demiş. Biraz sonra calılıkların arasında sevişen bir cifte rastlamışlar.Papaz biraz kızarmış ve yutkunarak "Bisiklete binmek" demiş. Reis sevişenlere şoyle bir bakmış ve tufeği ile ateş ederek her ikisini de oldurmuş. Papaz şaşkınlık icinde bağırmış "Ne yapıyorsun. Bunca zamandır sizi medenileştirmek icin uğraşıyorum, insanlara karşı iyi davranmanızın lÂzım olduğunu, bunu tanrının istediğini anlatıyorum. Şu yaptığın işe bak!" Reis parmağı ile olu kadını gostermiş ve "Benim bisikletim" demiş.
bombaaaaaaaaaaaa
Bir tımarhanede deliler ayaklanır ve binanın orta bahcesini işgal ederler. Hicbiride dağılmaz. Bunun uzerine doktorlar toplanarak yonetmeliği acarlar ve aynısını uygulamaya karar verirler. Yonetmeliye gore bir doktoru cırılcıplak soyar delilerin icine atarlar. Doktor iceri girince * BOMBAAA * diye bağırır. Bunu goren deliler doktoru tuttukları gibi camdan dışarı atarlar. Bunun uzerine doktorlar tekrar toplanır ve konuşurlar. Bu işte bir yanlışlık vardır. Delilerin hepsinin dağılması gerekmektedir. Yeniden denerler. Bir doktoru daha soyup iceri atarlar ve oda * BOMBAAA * diye bağırır. Deliler onu da tuttukları gibi camdan dışarı atarlar. Başhekim en sonunda bir de ben deniyeyim der ve soyunup delilerin arasına girer ve * BOMBAAA * diye bağırır. Bunun uzerine butun deliler kacışır ve binayı ve orta bahceyi terk ederler. Doktorlar merak eder ve biraz akıllı olanlarından toplayarak bu durumu sorarlar. Nicin siz ilk iki doktor girdiğinde binayı boşaltmadınız da son başhekim girdiğinde boşaltınız? derler. Delilerde "İlk giren iki bombanın fitili uzundu ama son giren bombanın fitili kısaydı zamanımız yoktu icerde patlamasın diye boyle yaptık" derler.
kaynana
Temel bir gun kahveye girmiş. Ustu başı yırtıkmış. Ne oldu diye sormuşlar.
-Temel: "Kaynanamı gomduk."diye cevap vermiş.
- Kahvedekiler: "İyi de bu halin ne?"
-Temel: "Biraz direndi de!
sarışın
Miami 'de ustu acık spor arabasıyla gezen sarışın afet'i trafik polisi durdurur.
- Hanımefendi ehliyetinizi gorebilirmiyim ?
- Nedir o?
- Hani arac kullanırken yanınızda taşımanız gereken belge,kredi kartı boyutlarında ve uzerinde resminiz olur.
- Sarışın bayan cantasını aracın koltuğuna boşaltır ve ehliyeti bulur ve memura uzatır.
- Hanımefendi ruhsatı gorebilirmiyim ?
- Oda ne ?
- Tabiri caiz ise aracınızın kimlik kartı. Genelde torpido gozunde bulunur.
- Bayan torpido gozunu bulur ruhsatı uzatır.
- Trafik polisi evrakları alıp aracına biner ve merkezle telsiz bağlantısı kurar. Merkezdeki gorevli memur aracı kullanan sarışın mı diye sorar ?
- Evet
- Peki super bir mini eteği varmı ?
- Evet
- Goğusleri gomleğinden taşıyor mu ?
- Evet
- O zaman sen ona doğru yaklaş ve fermuarını indir.
- Polis memuru merkezdeki arkadaşına bağırarak boyle bir şey yapamayacağını soyler ama ısrarlara fazla dayanamaz. Sarışın bayanın yanına yaklaşıp fermuarını indirir.
- SARIŞIN BAYAN COK ŞAŞIRIR . YİNE Mİ ALKOL MUAYENESİ !!!!!!!!!!!!!!!!
şaka
Nasrettin hoca pazarda dalgın yuruyormuş.etrafındaki esnafları seyrediyor.bu sırada ensesine bir tokat geliyor. Hoca tokezlemiş bir kac adım sendelemiş neyse toparlanıp sinirli bir şekilde arkasını donmuş. Bir bakmış ki hocanın 2 katı hayvan gibi bir adam. Hoca durmuş bir yutkunmuş once,sonra:
- bana senmi vurdun? demiş adama. Adam:
- ben vurdum lan ne olacak demiş. Hoca:
- sakadan mı vurdun ciddiden mi? demiş Adam:
- ciddi vurdum napacan?! Hoca:
- Aman aman, oyle olsun... Cunku şakadan hic hoşlanmam da .
__________________
biraz gulelim bazıları+16
Geyik0 Mesaj
●24 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- biraz gulelim bazıları+16
