Az evvel sozlukte gorup kahkaha attım videoyu biraz dertlerinizden kederlerinizden sıyrılıp gulun diye atıyorum Adam spamcı cıktı bunu soylerken kesin tbm oranlarını felan duşunuyordur.Hayatımız oldu youtube.Duşunsenize kavga ederken bile ''ulan ben bunu youtube'a koysam para kırar mıyım'' mantığı hasıl olmaya başlıyor.