Arkadaşlar, iyi akşamlar, iyi bayramlar. Gectiğimiz gunlerde binanın onunde bir calışma vardı, fiber kutusu bağlandı. Ardından bir kac gun sonra her dairenin kapısının yanından fiber kutuya bir kablo cektiler. Ben ttnet fiber 24mbps kullanıyorum fakat, yaklaşık 20 yıldır binaya bağlı olan standart dsl kabloyu kullanıyorum. Bu dairenin kapısının onunden gecen kabloyu evin icine mi cektirmem gerekiyor? Kafam biraz karışık aydınlatırsanız sevinirim.