selamun aleykum arkadaşlar bilgisayarımdaki dosyaların usutne tıklayınca newmenuoption diye bir yazı var ona basınca hata veriyor nasıl duzeltee bilirim virus yok makinada ne yaptıysam duzelmedi format haric nette araştırdım ama cozum bulamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkur ederim iyi forumlar.
---------- Spam Engelliyici 19:04 ---------- Onceki Mesaj 18:55 ----------
guncel / ++++