Arkadaşlar alamanyadan kuzenime bi kayıt cihazı aldırıcam Onu Turkiyeye nasıl getittirebilirim maliyeti ne olur ? Nezaman gelir gumrukte takılırmı kendisinin değeri 145 euro yorum değil başına gelmiş tecrubeli kişiler yorum yaparsa daha iyi bilgi elde ederiz teşekkur ederim şimdiden