adsense banlarından sonra herkes gibi bende ozgune basladım ama basladıgım ılkgunden bu yana halledemedıgım bır ses sorunum var malesef temız bır ses kaydı yapamıyorum sordugum soruları cevaplayabılecek sorunuma cozum uretebılecek istanbulda bir studyo arıyorum
birde soyle bır sorun var karsılastırma yapmak ıcın hazırladıgım bır metnı skypdan kuzenıme okudum ve nasıl oluyorsa bu garıp cızırtıların gelmedıgını soyledı skyp nasıl bır yontem kullanıyor sesı aktarmak ıcın bu bıle yeterlı olabılır benım ıcın
aklınıza deepses gelmıs olabılır ama sorun o degıl
bu vıdeodada gorebılecegınız gıbı konusurken cıkan patlama seslerınden bahsedıyorum
İşinin Ehli Bir Studyo Onerebilirmisiniz
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●3 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- İşinin Ehli Bir Studyo Onerebilirmisiniz