Arkadaşlar, ben tum paramı gecen birikim hesabına atmıştım Enpara, biraz once baktım gunluk 6 lira para getirisi olmuş, şimdi bu para faiz malum, eğri oturup doğru konuşalım, ben bu parayı yemicem zaten, bu parayla ben her ay vds sunucu giderlerimin bir kısmını odesem, gene faiz yemiş olurmuyum,
bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim
Faiz İle Alakalı Bir Sual
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Faiz İle Alakalı Bir Sual