Arkadaşlar render makinam sorun yoktu. Bi reset attım ondan sonra sorun cıkartmaya başladı. Dosyaları acarken yanıt vermiyor diyor bir video renderına 10 saat veriyor. Sistem geri yukleme yaptım. Kwm istetip recovery yaptırdım yine duzelmedi. Başına gelen var mı ? Ne yapmamız lazım ?