Forumda 2013 yılında beri ceza almamış birisi olarak, eline gelen ilk şikayette beni cezalandıran @
hsehan1 arkadaşımızın modluğunu doğru ve adil kullanmadığı kanaatindeyim. Bana ceza verdiği postumda uygunsuz konuşma ve eleştiri demiş "
Bende gercek ozgun bir icerik sandım girdim, google'dan bulduğu makaleyi okutmuş edite harcadığı zamana yazık olmuş."
Allah Rızası icin sizlere soruyorum Bu yazının neresi kırıcı ve uygunsuz.
Forumu copluk haline getirenlere ceza yok ama bir satırlık alıntı yapılmış yoruma ceza. Zaten adaletsiz bir dunyadayız bari burada adaletli davranın.
Buda başka bir yerde yorumum, biz posta gore yorum yazamayacak mıyız.