Bugun uc aylara girdik abilerim Allah gecenizi hayır etsin İnşallah.

UCAYLARA GİRİNCE OKUNACAK DUA: Mubarek uc aylardan ilki olan Receb ayının onemi ve değeri hakkında Enes b. Malik ( radyallahu anh)'dan şoyle rivayet edilir: Receb ayı girdiğinde Hazreti Peygamber (AVS)şoyle derdi:

”ALLAHUMME BARİK LENA Fİ RACEBE VE ŞA ’BANE VE BELLIĞNA RAMEDAN” "ALLAHIM! Recep ve Şaban'ı bize mubarek kıl ve bizi Ramazan'a ulaştır." (Ahmed bin Hanbel, Musned, 1/259)

"Recep ayı ALLAH ’IN ayı, Şaban benim ayım, Ramazan da ummetimin ayıdır." (Aclûnî, Keşful-HafÂ, 1/423)

*Recep ayına girince yedi defa

“EstağfirullÂhe'l-Azîme'llezî la ilahe ill hû el-Hay-yu'l-Kayyûmu ve etûbu ileyh. Tevbete abdin zÂlimin li-nefsihî lÂ-yemliku li-nefsihî mevten vel hayÂten vel nuşûrÂ.” MÂnÂsı: “Hayat sahibi olan, her şeyi idare edip ayakta tutan, kendisinden başka hicbir ilÂh bulunmayan ALLAH'tan mağfiret dilerim. Kendi nefsine zulmetmiş kulun tevbesi gibi Ona tevbe ederim. Oyle bir kul ki, kendi nefsi adına ne olume, ne hayata ve ne de tekrar dirilmeye sahip değildir.” Denirse ALLAH-U TEALA Bu kulumun gunah defterini yırtın emrini verir.”