Arkadaşlar Merhaba,
Şimdi ben bir iş kurma fikri aklıma geldi. Bunun icin devletin hangi birimine projemi sunmam gerekiyor? Devletten ucret alabilmem icin? Geri odemeli veya odemesiz. Kuracağım iş ile alakalı bolume mi? Bu projenin ne gibi bi şartları olması lazım? Yani proje insanlara bir katkısı , devlete bir katkısı gibi gibi boyle şartları nelerdir? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa şimdiden teşekkur ederim.
İş kurmak istiyorum - Teşvik primi mi?
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●1 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- İş kurmak istiyorum - Teşvik primi mi?