selam arkadaşlar.
oncelikle konu icin kusura bakmayın boyle bir konuda rahatsızlık vermek istemezdim. bu tarz konulardan ve olaylardan rahatsız olan arkadaşların okumamasını tavsiye ederim
dun gece sabaha karşı saat 5:30 civarında yattıgım yatagımda , yan yatarken birden hareket edemediğimi fark ettim ve , obur oda da cocukla ayrı uyayan eşime bağırmaya calışdığımda ise , azım acık ama sesimin cıkmadıgını da fark ettim ne yaptımsa bir hareket ve ses cıkaramadım , yuzum duvara doğruydu kendimi sıkdıkca duvarda bir golgemsi hareket ettiğini fark ettim , ve o anda sadece zorlada olsa kelime işadet ve salavat getirdim aklınıza ne geliyorsa o duayı ettim , ama hic durmadan yorulmadan arka arkaya belki dakikalarca yada bana oyle geldi. neyse dua etsemde birşey değişmedi nezaman allahım sen buyuksun sen yaratansın beni bu kuluna yardım et sen teksin sen yaratansın , sozcuklerinden sonra yan yattığım yerden , ust tarafda olan sol kolumu havaya yavaş yavaş kaldırmayı başardım , o arada guc geldikce ustumdeki ağırlık ve duvara yansıyan golgenin , azaldıgını ve cekildigini gormeye başladım. ve en sonunda sol kolumla arkama doğru bir hamle ile elimi sırtıma dogru savurunca bedenim birden serbest kaldı , ama ne hikmetse korkmadım yatagımdan kalkmadım ve oteki tarafa dogru donerek uyumaya devam ettim , her neyse uzun lafın kısası bugun hoca ve buyuklerden danışarak karabasan oldğu bilgisini aldım , daha oncede ailevi sorunlarımdan yanımda nefes alanlar , evde yuruyenler ve kapı aralarından beni izleyenleri cok gorduğumden korkularıma başbaşa kalmayı ve , goğus gelmeye alışkınımdır.

şimdi şoyle birşey sormak istiyorum , bu googleden aldıgımız paralarla , zekat , kurban , adak , sadaka vs , ve islam dini altında emredilen her turlu dini vazifelere kullanabilirmiyiz , yada değerlendire bilirmiyiz caiz midir gunahmıdır , yoksa helal midir. bu tarz bir yardım adak ve zekat işlerinde kullanmak icin bir butce ayırmayı duşunuyorum.

forumdaki sevgili admin lerin konunun kapanmamasını rica ederim konu icinde alaksız ve saygız davrananların kişisel değerlendirilmesi rica ediyorum , benim icin burdaki cevaplar cok cok onemlidir. burdaki dini butun bilgili ve bu tarz olayları yaşamış arkadaşlardan ben 35 yaşında olarak yaş gozetmeksizin bilgi almak ve dayanışma adı altında acılmış bir konu olarak goruyorum.tşk