S.a beyler 2 gun once format attım pc ye pc super sorunsuz calışıyor yalnız wifi ile bağlıyorum internete yahu durduk yere 30 dakikada bir internet gidiyor koşedeki simge internet var gosteriyo simgede sorun yok sonra wifiden komple bağlantıyı kesip geri bağlanıyorum sorunsuz 1-2 saniye gecmeden hemen geri geliyor internet daha once başına boyle bişey gelen var mı 30 dakikada bir tekrar ediyor bu tahmini olarak sorunun pc den kaynaklandığını duşunuyorum bilen varsa lutfen yazsın :/