Arkadaşlar ps3 4.55 Kırılmış Model kullanan var mı.
Varsa bilgilendirme acısından bizleri bilgilendirirse sevinirim.
Ayrıca ben alacağım cihazda neye dikkat etmeliyim.
Hangi unsurlar onemli, onemsiz olan neler var.
Orneğin son cıkan oyunları oynayabilecek miyim, indirip kendim yukleyebilir miyim .
Multiman falan surumu kac olmalı detaylı bilgi lutfen.
ufak bir yardımcı olursanız Size minnettar kalırım İyi forumlar (Oyun kaydı icin alınacak cihaz)