Değerli arkadaşlar Almanyada ikamet ediyorum malum ucuz ve kaliteli internet var dolayısıyla oyundu filmdi torrentle yada direk turbobit gibi program ve sitelerden dosyalar indiriyoruz ozellikle Almanyada ikamet eden arkadaşlar cevaplaya bilirse sevinirim ? Torrentle yada turbobit gibi sitelerden oyun vs indirmek ne kadar guvenli ? Yasal bir yaptırımı varmı ? Başına boyle bir olay gelmiş olan varmı ?

2010 2012 tarihli bir kac mesajı okudum bu konuda ceza aldıklarını vs yazmışlar bu ne kadar doğru durum şuan nedir ?

Son olarak konuyla yakından uzakdan bilgisi tecrubesi olan herhangi bir arkadaşın bilgilerini ogrenmek isterim zahmet edip cevap yazarsanız cok sevinirim şimdiden cok teşekkurler.