Arkadaslar, abilerim amcalarim. Bugun memleketimden acı bir haber geldi. Dedem 80 yaslarinda bir dev cinar gibi coğu kişide emeği vardı. Ne kadar sevilsede ne kadar istenmesede HAK tarafından ait olduğu yere gitti. Biz hazirlikliydik fakay ben suan mugladayim memleketime gitmem 20 saat ve boyle oldumu cenazeye yetisemiyorum. Mekani cennet olsun. Yuce rabbim rahmet eglesin.Bende burada gurbette icimi size doktum sizler bir fatiha okursaniz allah katinda sevab kazanırsınız. Allah hepinizde razi olsun siz siz olun buyuklerinize sahip cıkın... Allahaısmarladık
--Cay kaşıgıyla zor şartlar altında gonderildi.
Dedemi kaybettim :(
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Dedemi kaybettim :(