elimde rode nt5 var ama benım daha yenı ogrendıgım sızınde bıldıgınız gıbı bu tıp mıkrofonlar dırek bılgısayara baglamıyormus araya ses kartı phantom falan bırseyler lazımmıs bu mıkrofonu benımle aynı ıcerıgı ureten bırınde gordum ama adam hangı ses kartını kullandıgını yazmıyor yada yazıklarımı gormuyor herneyse vıdeolarında ses cok temız bana gore tabı bende onun gıbı kayıt almak ıstıyorum bu sebeple hangı ses kartını yada phantom yada herneyse tavsıye edersınız
mıkrofonu gorup aldıgım kanal
Cevaplarınız icin şimdiden teşekkur ederim
Temiz bir kayıt icin hangi ses kartını almalıyım
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Temiz bir kayıt icin hangi ses kartını almalıyım