Merhaba arkadaşlar liseyi bitirdim şuan sorumlu oldugum bir sınavım var 9.sınıfa ait. E okula giriş yapmak istediğimde oğrenci bulunamadı diyor. Butun arkadaşlarım rahat bir şekilde e okula giriş yapabiliyor. Babam e devlet sistemine giriş yapıp velisi oldugum oğrenciler bolumune baktığında kardeşlerimin adı cıkıyor ama benim adım cıkmıyor daha once boyle bir sorun yaşayan oldu mu ?