Merhaba arkadaşlar, bunu buraya yazsam mı yazmasam mı diye gidip geldim en sonunda yazmaya karar verdim.

Benden kucuk 2 kardeşim var yaşları biri 23 diğeri ise 24 yaşlarında.
Bobrek yetmezliğinden dolayı, yaklaşık 3 yıldır haftada 3 gun 4 saat diyalize gitmekteler.

Bunlar icin sadece hastanede başvuru yaptım , bobrek nakil sırası icin yalnız 3 yıldır 1 tanesi icin 7 ay once uyuşan bir bobreğin olduğunu soyleyip bizi hastaneye cağırdılar bize nasip olmadı.

Bunları anlattıktan sonra sizce farklı farklı hastanelere mi başvurulmalı?
Bu durumda ne gibi bir yol izlemeliyim ?

Fikirleriniz benim icin onemlidir.

Şimdiden herkese teşekkur ederim.