Merhaba arkadaşlar, bunu buraya yazsam mı yazmasam mı diye gidip geldim en sonunda yazmaya karar verdim.
Benden kucuk 2 kardeşim var yaşları biri 23 diğeri ise 24 yaşlarında.
Bobrek yetmezliğinden dolayı, yaklaşık 3 yıldır haftada 3 gun 4 saat diyalize gitmekteler.
Bunlar icin sadece hastanede başvuru yaptım , bobrek nakil sırası icin yalnız 3 yıldır 1 tanesi icin 7 ay once uyuşan bir bobreğin olduğunu soyleyip bizi hastaneye cağırdılar bize nasip olmadı.
Bunları anlattıktan sonra sizce farklı farklı hastanelere mi başvurulmalı?
Bu durumda ne gibi bir yol izlemeliyim ?
Fikirleriniz benim icin onemlidir.
Şimdiden herkese teşekkur ederim.
Benim icin cok onemli olan bir konu hakkında bilgi edinmek istiyorum!
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●3 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Benim icin cok onemli olan bir konu hakkında bilgi edinmek istiyorum!