Bugun itibariyle TurkNet'e gectim.Bolgemde YAPA SİSTEMİ VAR(Turknetin).
Bana once 16 megabit hız vereceklerini sinyal aldıktan sonrada 24 megabit hız verebileceklerini ilettiler an itibari ile superonlinede aldıgıım 8 megabitlik hızı alıyorum hic bir değişiklik yok modem ayarlarını vs kurdum.Hemen destek kaydı oluşturdum.2 iş gunu icerisinde bakıcaklarmış.
Başına buna benzer birşey gelen veya TurkNet'ten şikayeti olan var mı?
Ayrıca internet sitelerinde online işlemlerden hızımı yukseltmeye calıştığımda aldığım uyarı en fazla 16 megabit destekliyor (Geciş yapılabileceğiniz en uygun paketten yararlanmaktasınız.)
Paket tanımı: İnternet Paketi: 16 Mb e Kadar Limitsiz - Her Yone 1000 Dakika - Taahhutsuz - Arkadaşını Getir - 64,99 TL/Ay (VAE)
Sonunda VAE olması dikkatimi cekti bolgemde Yapa var yapadan işlem sağlamaları gerekmiyor mu?
Edit: Turknet tarafından arandım bolgende yapa yok dediler. Sitelerinden bakıyorum hala aktif altyapımızdan yararlanıyorsunuz olarak gozukuyor.Ayrıca 16 megabite kadar dediler.Yani dalga gecer gibi 16 dedik ama siz 8 alabilirsiniz.
Edit : Turk Telekom ekibi geldi Turknet'in dediği şeyin imkansız oldugunu 1 yıl icinde vdsl calısmaları yapacaklarını soylediler...Bu sebeple dolandırıldım...
Turknet Dolandırıcı Mı?
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Turknet Dolandırıcı Mı?