Merhaba arkadaşlar benim oğrenim kredisi kesilmişti gecen konu da acmıştim. Kesilme nedeni okulla ilişiği kesmem olmuş. Şimdi sorum şu.

Ben harclık avans kullaniyordum. Ağustos ayı yatmayinca hesapta -273 TL kaldı. Eksiye duştum yani. Her ay yattığı zaman bu borc kapaniyordu.
Benim bu borcu odemem gerekiyor sanırım. 2 3 ay sonra odesem faize biner mi bu borc. Bir bilenler yardım etsin.
Bu ay heryerden gidiyor yemin ederim mal oldum.