Merhabalar,

Hayatımda hic diş cektirmeyen ben yarın 20 lik dişimi cektirecem, daha once cektiren varmı? Araştırmalarıma gore cekimde bişey hissetmiyormussun fakat sonradan inanılmaz bir ağrı ve şişlik oluyormuş.

Cektirenler tecrubelerini paylaşırsa sevinirim, baya urktum bu gidişle vazmı gecsem ne yapsam diyorum