Arkadaşlar aveada aile tarifesi diye bişry var bilenler bilir bizde yer kalmadığı icin kardeşimi babamın iş yerindeki arkadaşının tarifesine ekledi 3 kullanıcısı var toplam 6gb hak ver total 1 gb kalmışken cumartesi gunu 17:00-19:00 arası internet kullanılmış akşam 3-4 gibi gene kullanılmış.Şimdi 120 tl olmuş fatura kardeşimde o gun evdeydi yani net paketi harcaması yapılmadı hic onlar bizde kullanmadık demişler ne yapabilriz?Şimdiden teşekkurler