biraz once (saat 12:30) civarı uyandım bilgisayarın başına gectim herhalde 10-15 dakika olmadı dışarıdan buyuk bir patlama sesi geldi ki yani oyle boyle değil.


antalya konyaaltında oturuyorum hemen dışarı cıktım site gorevlisi bahcedeymiş ve o patlamadan sonra bizim siteye plastik turden bir parca fırlamış gelmiş yanık şeklinde


neyse siteden bi kac kişi olayın olduğu yere gittik 100-150 metre uzaklıkta komşu sayılacak bir sitede teknik servis adamın evindeki klimanın gazını değiştirirken patlamış

ben acık soylemek gerekirse olay yerine gidemedim cunku cok fena korktum

ama gidenler klima gazını dolduran teknik servis elemanının ayaklarının koptuğu ureme organın felan parcalanmış olduğunu felan soylediler ki iceri de 2 kişi daha varmış onlara ne olduğu fazla bilinmiyor

bu konuyu acmamdaki sebep ne bilmiyorum şuan ama tanıdığımda olsa tanıdığımda olsa bir insan hayatı soz konusu burada...

bizde hemen hemen herkes evlerimizde klima kullanıyoruz lutfen bu konu hakkında dikkat edin arkadaşlar...

offfff of.

arkadaşlar haber doğan haber ajansına duşmuş patlayan klima kompresoruymuş

http://www.dha.com.tr/en-son-haber-k...ri_966811.html