merhaba arkadaşlar normalde ptt gidip sıraya girimeniz ve 2 tl karşılığı E DEVLET ŞİFRESİ almak gerek ama parasından değil zamanım yok diyenler icin basit bir yontemi var

oncelikle internet bankacılığından E devlete giriyoruz.

daha sonra sistemden illetişim bilgilerini guncelliyoruz ve sistemden cıkış yapıyoruz.

sonra şifremi unuttum bolumunden kimlik bilgilerini ve cep telefonunu girip

yeni şifre alıyoruz..


zaten internet bankacılığım var giriyorum diyen arkadaşlar olabilir .. fakat gun gelirde bankacılık sistemi uzerinden girilmediği zaman işimize yarar