Bundan 4 sene once felan 1-2 hafta oynayıp bıraktım şimdi yeniden basşladım 14 levelim warrior skilleri actık arkadaşlar şuan 10 skill points var ama basamıyorum skili guclendiremiyorum nasıl olur ?

2- Bi party e giriyorum adamların nerde oldugunu goremiyorum nasıl gorurum

(Buraya acamaın sebebi forumda cok knight oynayan oldugu icin)