Sormak istedigim higgs bozunu ile higgs mekanizmasının aynı şey olup olmadığı şuan bir sunum hazırlamaya calışıyorum ve pek fazla Turkce kaynak bulamadım yarım yamalak ingilizce ve google translate ıle yaptıgım ıcın kafam karıstı bu ıkısı aynı seymı yoksa farklı mı?