arkadaşlar,4 yıl filan oldu sanırım zenfone 6 kullanıyorum.bu ara degiştirsem mi diye duşunmeye başladım,sıkıldım biraz zenfone dan sanırım.biraz araştırdım ve 1k-1,5k bandında telefon bakarken XİAOMİ Mİ MAX 2 telefonu gordum.kullananlar oldukca memnun sanırım,ama instagramda sorun cıkarabiliyor filan diye okudum 1-2 yerde.benim telefonu kullanma amacım bi instagram,bide birisi ararsa alo demek yani pek telefon kullanan birisi degilim,instagramda gezmeyi seviyorum sadece.zenfone 6 gibi buyuk ekranlı (6") başka bi model onerisi olan varsa onada bakabilirim yinede tabi.

zenfone 6 yerine almayı duşundugum telefon şuan şu yani : https://urun.n11.com/cep-telefonu/xi...mah-P234445756