Herkese iyi geceler diliyorum dostlarım,
Az once eski konularıma bir goz gezdirmek istedim ve ilk konuma kadar tek tek yorumlara bakarak gittim neredeyse.
Benim icin cok farklı bir yer burası ve soylemek istediğim şeyler var;
Lise'de sabahın korunde buz gibi havalarda gidip bilgisayar odasına titreyerek girdiğim gunlerde herkes başka şeylere bakarken ben genelde kaşarlı olarak gecen ama icinde gorunmez kaşar olan tostumu ve sıcak cayımı alıp bu forumda takılıyordum.
Bakıyorum da 5 yıl gecmiş, kendimce cok guzel yerlere gelmişim, kendimce guzel bir kazancım var ve hala buradayım.
Bu 5 yıl icinde ailemden, yakın arkadaşlarımdan cok insan kaybettim.
Cok mutlu gunler de yaşadım ve bu zamanlarımın her parcasında bu forumda yer aldım, belki de bu gunleri atlatmama cok yardımcı oldu.
Bilmiyorum neden ama 5 yıl onceki konularıma gittiğimde biraz uzulup, biraz mutlu oluyorum.
Umarım yıllar boyu burada olmaya devam ederim, ederiz.
Bir yere gittiğim yok, oyle icimden geldi bu konuyu actım. Hepinize sarılabilsem tek tek sarılırdım.
Sizi gercekten seviyorum, iyi ki varsınız arkadaşlar, iyi ki varsın YTPARA
Her şey icin teşekkurler YTPARA
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Her şey icin teşekkurler YTPARA