EsSelamun Aleykum
Bilgisayar hayatıma girişim bile Counter-Strike oyundan başlamamdır ve 10 senedir savaş oyunu oynarım savaş hastasıyım . Yaşım 19'dur Allah izin verirse sozleşmeli yapmayı duşunuyorum.Askere gidiceğim icin 5 gun tatilim var harclık cıkartmak icin,onca sene hayal kurduğum ve 6 ay once alıp sattığım bilgisaray ve ucuza sattığım domainler, ile harclık cıkardık .
Askerlik yerim Bilecik/Merkez 9.ncu Jandarma Er Eğitim Alayı onumuzdeki Perşembe'de İstanbul/Bahcelievler/Cavuşpaşa Asker Mevlutum olucaktır.6 ay yapmayı duşunmediğim icin bu konuyu acıyorum yoksa 6 ay yapsaydım acmazdım ,kendinize iyi bakın, hepiniz Allah'a emanetsiniz.