Hat değerlerime gore 16mbiti cok rahat almam gerek.Her aradığımda ttnette bunu soyluyor ama aldığım hız ortada.Bu konuda ne yapabilirim ?
Ben 8mbite de razıyım ama goruyorsunuz hızı :S