hayırlı akşamlar, turkcellden alınma lg telefona uygulama yukleyemiyoruz surekli hafıza dolu diyor.İcinde hafıza kartı var ama indirilen uygulamayı hafıza kartına indirmiyor.Onceden nokia kullanıyordum şimdi apple hic anlamıyorum samsungdan lgden oğlanda yok.Yardımcı olabilecek var mı ? bu tellerde uygulama telefon hafızasına mı indiriliyor hafıza kartına indirip yuklemenin bur yolu yok mu ?