Oncelikle şehir dışındayım okuldaki hocalara soramadım belki burda bilen biri vardır diye konu actım. Sorum ; ben meslek lisesi mezunuyum 2 yıllık geciş hakkım var , 1 sene gitmesem diğer sene geciş hakkım iptal olurmu ?
İkinci sorumda lys ve ygs den aldıgım puan 1 sene sonrası icin gecerli olurmu yoksa birdaha mı girmem lazım. Şimdiden teşekkurler.
Universite hakkında birkac soru
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●11 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Universite hakkında birkac soru