Ermeni guclerin sivil yerleşim birimlerini top atışına tutması sonucu bir Azerbaycanlı hayatını kaybetti. Azerbaycan ordusunun karşılık vermesiyle 3 Ermeni askeri olduruldu.

Azerbaycan Savunma Bakanlığından yapılan acıklamaya gore, dun gece ve bugun Ermeni gucleri Azerbaycan mevzilerini aralıksız ateşe tuttu. Ateş sırasında siviller arasında can kayıpları ve yaralanmalar yaşandı.

Bunun uzerine sivillerin can guvenliğinin temin edilmesi icin Azerbaycan ordusu Ağdere, Terter, Ağdam, Hocavend ve Fuzuli bolgelerinde operasyonlara başladı.

STRATEJİK BOLGELER GERİ ALINDI

Azerbaycan ordusunun saldırısında kısa surede Ermeni mevzileri yarılarak stratejik oneme sahip bazı tepeler ve yerleşim birimleri geri alındı.

Goranboy ve Naftalan kentleri icin tehlike oluşturan Talış koyu etrafındaki tepe ve Seysulan yerleşim birimi Ermeni guclerinden temizlendi.

Fuzuli bolgesinde, Horadiz kentinin guvenliği icin onemli olan Lele Tepesi de Azerbaycan ordusunun kontrolune gecti. Geri alınan bolgelerde savunma hattının oluşturulduğu ve mevzilerin guclendirildiği belirtildi.

Bakanlık, catışmalarda Ermeni ordusuna ait 6 tank ve 15 topun imha edildiğini, oldurulen veya yaralanan duşman askeri sayısının 100'den fazla olduğunu duyurdu.

12 AZERİ ASKERİ ŞEHİT OLDU

Acıklamada, Azerbaycan ordusunun da 12 şehit verdiği, 1 Mi-24 helikopterinin Ermeni guclerince duşurulduğu, 1 tankın ise patlayan mayın nedeniyle kullanılamaz hale geldiği bildirildi.

Acıklamada, "Ateşkesin tekrar ihlali durumunda Ermenistan'a daha ağır darbelerin vurulacağı" ifade edildi.
http://www.haber7.com/kafkaslar/habe...asinda-catisma

Allah Azeri gardaşlarımızın yardımcısı olsun.