Abilerim kardeşlerim herkese hayırlı akşamlar...

21 yaşımda bel fıtığı problemi ile karşılaştım.Pek inanamadım bir kac doktora daha gidicem.Cunku doktor aceleci tavırları ve mr sonucunda ameliyatlık fıtık diyip fizik tedaviye yonlendirmesi felan kafamda soru işaretleri bıraktı.Herneyse benimde kafama takıldı yuruyuş yapmak bel fıtığına iyi gelir mi? Fıtık L4 L5 bolgelerinde dedi.

Tavsiyelerinizi bekliyorum...