uzun zamandır tt net kullanıcsıyım 8 mbps paketden 24 aylık sozleşmem mevcut idi bu sozleşmem bitmesi uzun bir zaman var.Ttnet sayfasında gormuş olduğum en duşuk paketin 16 mbps olduğu.

Sorum şu arkadaşlar ben şuan 8 mbps paketden yararlanmaktayım,otomatik olarak 16 mbps kullanma hakkkım varmıdır.?