merhabalar bir arkadaşım bugun sgk'ya gitmiş, askerlikten oturu borcu var yanlış hesaplandığı icin bir 20.000 kredi cekip yatırdığı zaman emekli oluyor. Sgk'dakiler e devletten başvurun bankadan kredi cekin demiş. O da bilmediği icin bana danıştı ben de internetten bakındım fakat bir şey bulamadım. Bilgisi olan var mıdır acaba ?