Bilenler biliyordur, ucretsiz hava durumu servisi havayı koklayan adam 5 6 yıldır ucretsiz hizmet veriyordu, biraz once bana sms geldi 2 gun sonra aboneliğimin sonlanacağını, dilersem haftalık 1 TL ye hizmetten faydalanabileceğim soylendi,
Yani uzun lafın kısası kapitalist sistem burayıda ele gecirdi