Arkadaşlar merhaba hollandadan ev alıp kiraya verdim.Miktarı masraf kesintisi icin belirtmem gerekiyor 1500 EUR. her ay duzenli odeme alacağım bunu en masrafsız şekilde nasıl yapabilirim.Fikri bilgisi yardımcı olacak arkadaşa şimdiden teşekkurler.