S.a arkadaşlar onceden kan vermiştim bugun sonucları gostermeye doktora gıttım baktım beynımde bireşyler bozukmuymuş neymiş dedi git kan ver mr'a rapor al dedı birde kan tahlili sonrası ilac vereceklermiş mr'a girebilmem icin aranızda mr'a giren varsa nasıl birşey tam olarak

korkutucu