Arkadaşlar GSS prim borcum cıkıp duruyor.Biraz araştırdım ve kendi sigortamı odersem hem emekli olabiliyorum hem de sağlık hizmetinden yararlanabiliyorum diye oğrendim.
Kendi sigortamı nasıl yatırabilirim.Nerelere başvurmalıyım bilgisi olan var mı?
Teşekkurler...
Kendi Sigortamı Kendim Yatırmak İstiyorum
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Kendi Sigortamı Kendim Yatırmak İstiyorum