dun arabanın muaynesi vardı arkadaşlar, sonucu aldığımda kağıtta hafif kusur olarak yangın tupunun tarihi gecmiş ve motorda ufak yağ kacakları varmış.. bu yağ kacaklarının olması canımı sıktı? cok onemli birşey midir? daha once yağ kecesi kapağı kırılmıştı onun yerine başka bişiy takmıştık sanırım, ondan olabilir mi acaba? yoksa haftasonu yine sanayi yolları mı gozukcek bana