selamın aleykum, hayırlı gunler.

sevgili abilerim.. bu sene Allah nasip ederse lise 3 okuyacağım ve karakter olarak siz yaşlarda kişilerden oğut almak hoşuma gidiyor.

şu an vodafone'da gecici olarak yaz tatili icin calışıyorum. buraya gelen elit, urun tanıtan kişiler dikkatimi cekti ve birisinden sectikleri bolum hakkında, meslekleri hakkında bilgi aldım ve oldua hoşuma gitti. aynı zamanda kriterlerime uyanda bi iş. ben istiyorum ki şoyle şık giyineyeyim, mağazaları denetleyeyim. sanırım bu anlattıklarım pazarlama ve perakende bolumune cıkıyor. siz bu bolumu tavsiye eder misiniz? ayrıca kamu sektorunufe duşunuyorum. onun hakkında da ne soyleyeceğinizi merakla bekliyorum