Bilgisayarim acilmiyor. Format atarim ama atamiyorum malesef cunku c de dosyalarim var onlari almam gerek . Bu sorunu nasil hallederim ?


Boyle kaliyor bilgisayar. Guvenli moddan aciyorum yine ayni boyle kaliyor .