Konuyu biraz gec actım kbakmayın ama belki bir iki kişinin işine yarar diyerekten hatırlatalım..

GİRİŞ YILINIZDAKİ PUANINIZA GORE FARKLI BİR BOLUME GECİŞ YAPMA HAKKI.

Memnun olmadığınız bir bolumdeyseniz giriş yılınızdaki puanınıza gore farklı bir bolum secebiliyorsunuz bu yeni sisteme gore
Atıyorum tıptasınız ama yapamıyorsunuz...giriş senenizdeki puanınızdan yuksek muhendislik ( sallıyorum ) fakultelerine başvuru yapabilirsiniz..

Ayrıntılar linkte.
(2014 BAŞVURU TAKVİMİ ACIKLANDI) PUANA GORE YATAY GECİŞ VE ORNEK DİLEKCE