Merhaba arkadaşlar.
Word de etiket cıkarmak istiyorum. Yalnız etiketin boyutunu kendim belirleyemiyorum. Mesela 10x4 cmlik bi alana yazmak istiyorum ama bir kac gundur net bir cevap bulamadım.
Bilen varsa yardımcı olursa cok makbule gecer.