Arkadaşlar facede rastgele bir fotoğraf buldum daha 6.sınıfa giden yani 11 yaşlarında falan bir kız sevgilisiyle(!) sarılıp fotoğraf koymuş.

Yani bu sadece bir ornek dışarı cıktığımız zaman da bolca orneğini gorebiliyoruz.

6.sınıfa giden bir kızın bırak sevgilisi olmayı daha sevgili nedir onu bile bilmemesi gerek, derslerine calışıp iyi bir lise kazanıp sonra iyi bir universite kazanması lazım. Sonra universite de anlaştığı biri ile bulup evlenebilir bence cunku coğu aşklar lise de gecici oluyor ve derslere etki ediyor.

Ne durumlara geldik boyle Allah'ım sen milletimize faydalı insanlar ver..


NOT: TARTIŞMA CIKARACAK İNSANLAR LUTFEN YORUM YAZMASIN
DİP NOT : "BOYLE KONULAR YUZUNDEN MESAJLARI GOREMİYORUZ, KACIRIYORUZ" diyenler varsa http://www.ytpara.com/search.php?searchid=1375783
bu linkten son mesajları gorebilir istemediği kadar.