#İzmir #Hukuk #İCRA #Avukat
Taahhudu ihlal davası.

Bu konu da tecrubeli ya da avukat arkadaşlarımıza onemli bazı sorularım var.

Konu :
Benim banka borcundan dolayı hukuk burosu ile imzaladığım odeme taahudum var.

İşsiz olduğum hal de 4-5 aydır gunluk haftalık işler vs derken borclarımı oduyordum.

Bu ayın 28'in de odeyemedim ek sure istedim 1-1.5 hafta kadar durumu izah ettim
İlgili avukat ya da temsicisi arkadaş mumkun olmadığını ayın 31'i en gec odemeyi gormez ise sorun olacağını soyledi. daha fazla bekleyemeyeceklerini gecen ayda 2-3 gun gecikme olduğunu
ellerin de olmadığını bankanın bu şekil istediğini vs soyledi


Sorularım
1- Yarın yine şansımı zorlayıp ek sure isteyeceğim
ek sure vermek ellerin de olan bir durummu isterlerse ona gore zorlayacağım şansımı.

2- Ek sure vermediler diyelim taahudu ihlal davası sureci
hakkın da net bilgisi olan varmı nette baktım ama net bilgi arıyorum

3- Dava actılar diyelim mahkeme de durumumu anlattım ve mahkeme ceza'ya hukmetmedi diyelim o an icin
sadece veremediğim son taksidi odeyip odemelerime kaldığı yerden devam edebilirmiyim

Bir de konuşmamızın sonun da odeme olmaz ise hacız olur vs dedi onun oyle hemen ve kolay olmadığını biliyorum ama ertesi gun eve geliceklermiş gibi konuşuyorlar



Uzun oldu okuyan ve bilgilendirebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkur ederim

Ben temiz sicilim kirlensin istemiyorum + odeme yapılsa da hapis cezası alırsak cezayı sonuna dek yatıyoruz dendi onun doğruluğunu da merak ediyorum

Borcumu odememe gibi bir niyetim yok oduyorum zaten
İmza atmasan iyiydi bir şey olmazdı diyecek arkadaşlara da teşekkurler attım artık